> >

Відновлення документів на нерухомість

Відновлення документів на нерухомість з нашою допомогою:

  • Довірте роботу професіоналам
  • Вам нікуди не потрібно ходити
  • Гарантуєм  результат навіть на «складних» об'єктах
  • Швидко і якісно

Строки

від 14 днів

Витрати

від 4500 грн

Гарантия

гарантируем

Замовлення послуги

Впечатления самые положительные. Работой фирмы очень доволен...
Подробнее
Олег Cтеценко, АО
Олег Cтеценко, АО "Сведбанк"
Отличный коллектив, умеющий работать с информацией...
Подробнее
Тимофей Кокорин, ВАТ
Тимофей Кокорин, ВАТ "АК Киевводоканал"

У випадку втрати (розкрадання, ушкодження тощо) оригіналів правовстановлюючих документів на нерухоме майно власникам (співвласникам) квартир (будинків) необхідно оформити дублікати загублених правовстановлюючих документів, звернувшись у відповідні інстанції, залежно від органу, що видавав правовстановлюючий документ: місцеві органи виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, органи приватизації, до державних або приватних нотаріусів тощо.

Після одержання дублікатів правовстановлюючих документів на нерухоме майно, обов'язковим етапом є проведення інвентаризації об'єкта нерухомості.

Далі, отримані дублікати правовстановлюючих документів подаються власниками (або їхніми представниками) на реєстрацію в Укрдержреестре.

 Компанія БТІ Консалтинг надасть Вам оперативну допомогу у відновленні правовстановлюючих документів на будь-який об'єкт нерухомості (квартира, будинок)  і позбавить вас від необхідності витрачати свій час та сили на оформлення даної процедури.

Відновлення правовстановлюючих документівСтрокВартість

Залежно від виду правовстановлюючого документа:

договір купівлі-продажу, договір дарування, свідоцтво про право власності, свідоцтво про право на спадщину та ін..
45 днів від 6000 грн.

Необхідні документи

  • Довідка з МВС про втрату документів.
  • Копії втраченого документу (якщо залишились).
  • Нотаріальне доручення на представництво Ваших інтересів з відновлення правовстановлюючих документів (можемо оформити у нас, сплачується окремо, вартість: 200,00 грн.).

Як ми працюємо

  1. Ви приходите в наш офіс з пакетом необхідних документів.
  2. Укладаєте з нашою компанією договір про надання послуг та оформляєте нотаріальну довіреність на предтавництво ваших інтересів в БТІ.
  3. Здійснюєте попередню оплату не менше як 70% вартості послуг.
  4. Ми повністю берем на себе оформленння всіх необхідних документів.
  5. По закінченню строку, Ви приходите до нас в офіс у зручний для Вас час та забираєте ваші документи.

Якщо Ви не маєте часу прийти до нас в офіс, ми приїдемо до вас.

У випадку, якщо Ви вже звернулись до БТІ і зробили замовлення самі, ми зможемо його прискорити та надати будь-яку допомогу щодо Вашого питання в БТІ.

Если Вы получили исчерпывающий ответ или он Вам просто понравился, отметьте его плюсом или нажмите кнопку Like.