> >

Реєстрація документів на право власності

Реєстрація документів на право власності з нашою допомогою:

  • Довірте роботу професіоналам
  • Вам нікуди не потрібно ходити
  • Гарантуєм  результат навіть на «складних» об'єктах
  • Швидко і якісно

Строки

5 днів

Витрати

від 1200 грн

Гарантия

гарантируем

Замовлення послуги

Сотрудничество с компанией БТИ Консалтинг позволило мне сосредоточится на моей работе, не переживая за выполнение важной для меня задачи...
Подробнее
Олег Кватадзе, Банк Русский Стандарт
Олег Кватадзе, Банк Русский Стандарт
Впечатления самые положительные. Работой фирмы очень доволен...
Подробнее
Олег Cтеценко, АО
Олег Cтеценко, АО "Сведбанк"

Выполненные проекты

Державна реєстрація прав на нерухомість є обов'язковою процедурою для фізичних та юридичних осіб, яка регулюється Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень». 

БТІ передало повноваження реєстратора прав на нерухомість Укрдержрєєстру. З 2013 року державну реєстрацію прав проводить Укрдержреєстр (Державна реєстраційна служба України).

Реєстрація документів на право власності є логічним завершенням встановлення приватної власності на об'єкт нерухомості.

Нотаріуси, як спеціальні суб'єкти на яких покладена функція держреєстратора, самостійно проводять держреєстрацію права власності лише після здійснення нотаріальної дії з нерухомим майном (купівлі-продажу, дарування, видача свідоцтв про право на спадок), а також об'єктами незавершеного будівництва.

Реєстрація права власності в Державному Реєстрі речових прав обов'язково проводитися у випадку, якщо ваш правовстановлюючий документ на нерухомість (договір купівлі-продажу нерухомого майна, договір дарування, свідоцтво про право власності, свідоцтво про право на спадщину та т. і.) не був зареєстрований в Держреєстрі прав або був зареєстрований раніше в БТІ, але не внесений до даного Держреєстру прав (документи зареестровані до червня 2010 року). 

Відсутність реєстрації в Держреєстрі речових прав означає неможливість для Вас вільно розпорядитися своїм майном (продати, подарувати, заповісти).

Поки громадянин або юридична особа не зареєструє право власності на об'єкт нерухомого майна, він не є його повноправним власником. Тому не варто відкладати процес реєстрації права власності надовго.

Робота наших фахівців значно полегшить оформлення документації на нерухомість та дозволить уникнути помилок в оформленні.

 

Вартість послуг з реєстрації права власності

З 2013 року реєстрація  проводиться в Укрдержреєсті.

Об'єкт нерухомостіДокумент для реєстраціїСтрокиВартість
Квартира Нотаріальний договір 5 р.дн. 1200 грн.
Будинок Свідоцтво 5 р. дн. 1200 грн.
Гараж Рішення суду 14 р. дн. договірна

Нежилий фонд Нотаріальній договір 5 р.дн. від 1200 грн.
Свідоцтво 5 р.дн. від 1200 грн.
Рішення суду 14 р.дн.  договірна


Окремо сплачуються

  • офіційні платежі: 250 грн. (сплачуються по наданим квитанціям);
  • Нотаріальна довіреність на оформленння витягу з Реєстру прав власності в Укрдержрєстрі  (сплачується нотаріусу — 300 грн.)

Необхідні документи (для фізичних осіб):

  • Оригінал правовстановлюючого документа (договір купівлі-продажу, договір дарування, свідоцтво про право власності, свідоцтво про право на спадщину тощо).
  • Оригінал технічного паспорту.
  • Копії паспортів (1, 2 стор. і прописка) і ідентифікаційних кодів власників.
  • Нотаріальна довіреність на представництво Ваших інтересів з реєстрації права власності в Укрдержрєстрі (оформляємо у нас, сплачується окремо, вартість: 300,00 грн.).

Необхідні документи (для юридичних осіб):

  • Реєстраційні документи (свідоцтво про державну реєстрацію, устав (нотаріально завірена копія), довідка з управління статистики, свідоцтво платника податку);
  • Довідка про в несення в ЄДР;
  • Оригінали правовстановлюючих документів на об'єкт нерухомості;
  • Оригінал технічного паспорту;
  • Довіреність;
  • Детальний перелік складається індивідуально, залежно від організаційно-правової форми і об'єкта.

Як ми працюємо

  1. Ви приходите в наш офіс з пакетом необхідних документів.
  2. Укладаєте з нашою компанією договір про надання послуг та оформляєте нотаріальну довіреність на предтавництво ваших інтересів в БТІ.
  3. Здійснюєте попередню оплату не менше як 70% вартості послуг.
  4. Ми повністю берем на себе оформленння всіх необхідних документів.
  5. По закінченню строку, Ви приходите до нас в офіс у зручний для Вас час та забираєте ваші документи.

Якщо Ви не маєте часу прийти до нас в офіс, ми приїдемо до вас.

У випадку, якщо Ви вже звернулись до БТІ і зробили замовлення самі, ми зможемо його прискорити та надати будь-яку допомогу щодо Вашого питання в БТІ.

Если Вы получили исчерпывающий ответ или он Вам просто понравился, отметьте его плюсом или нажмите кнопку Like.