Куди звертатись стосовно отримання земельної ділянки в оренду або в постійне користування?
Експертна оцінка земельної ділянки
Основною метою послуги оцінки землі і земельних ділянок є визначення реальної вартості земельної ділянки, враховуючи її місце розташування, фізичні обмеження і можливості.
Експертна оцінка земельної ділянки використовується при здійсненні цивільно-правових угод. Оцінка, виконана незалежним експертом оформлюється у вигляді звіту. У звіті міститься інформація про ділянку, аналіз ринку землі в даному регіоні, і як результат аналізу ринкова вартість земельної ділянки.
Експертна оцінка земельних ділянок та прав на них проводиться у разі:
- відчуження та страхування земельних ділянок, що належать до державної або комунальної власності;
- застави земельної ділянки;
- визначення вартості земельних ділянок, що належать до державної або комунальної власності,
у разі якщо вони вносяться до статутного фонду господарського товариства; - визначення вартості земельних ділянок при реорганізації, банкрутстві або ліквідації господарського товариства (підприємства) з державною часткою чи часткою комунального майна, яке є власником земельної ділянки;
- відображення вартості земельних ділянок та права користування земельними ділянками у бухгалтерському обліку;
- визначення збитків власникам або землекористувачам у випадках, встановлених законом або договором;
- рішення суду.
Документи, необхідні для проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки:
- державний акт на право власності земельною ділянкою, свідоцтво про право власності;
- паспорт, ідентифікаційний код власника;
- при наявності обмежень/обтяжень у користуванні земельною ділянкою – надати інформацію.
Звертаємо Вашу увагу на те, що для визначення розміру державного мита при міни, спадкуванні та даруванні земельних ділянок використовується нормативна грошова оцінка.