Какой срок действия Витягу з Реєстру прав власності?
Присвоєння поштової адреси
Однією із складових оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна є присвоєння таким об’єктам окремої поштової адреси. Присвоєння поштової адреси на сьогоднішній день є можливим, у випадку наявності права власності чи права користування земельною ділянкою, на якій розміщений чи буде розміщений в майбутньому об’єкт нерухомості.
Органом, уповноваженим присвоювати поштові адреси нерухомому майну є управління містобудування та архітектури при відповідних районних чи міських адміністраціях. В Києві, питаннями присвоєння поштових адрес, займається Головне управління з питань містобудування та архітектури Київської міської державної адміністрації.
Для того, щоб присвоїти поштову адресу, замовнику необхідно зібрати ряд таких документів:
- заява до уповноваженого органу про присвоєння поштової адреси;
- копія документу, що підтверджує право власності чи право користування земельною ділянкою (засвідчена нотаріально);
- для фізичних осіб – копія паспорту та ідентифікаційного коду, для юридичних осіб – копії установчих документів засвідчених печаткою організації та підписом керівника;
- копія технічного паспорту, виготовленого бюро технічної інвентаризації;
- копія документу, що підтверджує право власності на об’єкт нерухомого майна, або документ, який підтверджує введення його в експлуатацію (засвідчені нотаріально);
- довідка управління економіки про сплату пайового внеску (участі).
Компанія БТІ-Консалтинг надає повний спектр послуг, пов’язаних з оформленням нерухомого майна. Послуга, що стосується присвоєння поштової адреси не є виключенням. Наші спеціалісти безсумнівно будуть корисними Вам при оформленні даної процедури.