Куди звертатись стосовно отримання земельної ділянки в оренду або в постійне користування?
Оформлення права власності на будинки побудовані до 1992 року
Верховна Рада України, 15 травня 2014 року, 263 голосами ухвалила Закон, яким врегулювала питання оформлення прав власності на об'єкти нерухомого майна, закінчені будівництвом до 5 серпня 1992 року.
Ст.19 Закону про держреєстрації речових прав на нерухомість доповнена положенням, згідно з яким для здійснення державної реєстрації прав власності з подальшою видачею відповідного свідоцтва про право власності на об'єкти, розташовані на територіях розташовані на територіях сільських рад, і які законченни будівництвом до 5 серпня 1992 року, а саме: індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки, господарські (присадибні) будівлі і споруди, прибудови до них, не вимагається проведення технічної інвентаризації.
Окрім цього, для здійснення держреєстрації прав власності вказаних об'єктів нерухомості, не обов'язково подавати документи, що встановлюють право, на земельні ділянки, Так, документом, що засвідчують речові права на земельні ділянки під такими об'єктами, може також вважатися вирішення відповідної сільради про передачу (наданні) земельної ділянки в користування або власність.
Слід зазначити, що держреєстрація прав власності, на вищезгадані об'єкти, проводитися на підставі виписок з по-господарських книг, відповідних сільських рад. Для здобуття такої виписки, людині необхідно поводитися із заявою в сільраду або у відповідний архівний орган. Законодавець, внісши зміни в порядок реєстрації права власності на індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки, господарські (присадибні) будівлі і споруди, прибудови до них, значно спростив життя простим громадянам, тим самим, дозволивши їм, набагато простіше оформити всю правовою документацію на свій маєток.
Вартість послуг по оформленню права власності на будинок
Об'єкт | Строки | Вартість |
---|---|---|
Будинок | 22 роб. дні | від 4 000 грн. |
Що необхідно від вас
- Заключити договір та внести передоплату 70% від вартості.
- Виписати нотаріальну довереність на представленя ваших інтересів з питань оформлення права власності (сплачується окремо).
- Підготувати мінімальний пакет документів.
Необхідні документи
- Довідка (виписка) із по-господарської книги.
- Паспорт та ідентифікаційний код власника.
- Документ на землю.
Как мы работаем
- Вы приходите к нам в офис с пакетом необходимых документов.
- Заключаете с нашей компанией договор об оказании услуг и оформляете нотариальную доверенность на предоставление ваших интересов.
- Совершаете предоплату не менее 70% стоимости услуг.
- Мы полностью занимаемся оформлением всех необходимых документов.
- По окончанию срока, Вы приходите к нам в офис в удобное для Вас время и забираете ваши документы.
Если Вы уже обратились в БТИ и сделали заказ сами, мы сможем его ускорить и предоставить любую помощь по Вашему вопросу в БТИ.