Яким чином відбувається набуття права власності на землю для будівництва і обслуговування жилих будинків, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), ведення садівництва, індивідуального дачного та гаражного будівництва?
Юридично-інжинірингова експертиза нерухомості
Юридично-інжинірингова експертиза об'єктів нерухомості (так званий Аудит нерухомості) являє собою комплекс дій, пов'язаних з визначенням проблемних аспектів правової і технічної документації на об'єкти нерухомості Клієнта.
Замовивши Юридично-інжинірингову експертизу, власник нерухомості буде розуміти повний стан справ щодо правової і технічної документації на своє майно.
При замовленні послуги Юридично-інжинірингової експертизи Клієнт отримає інформацію про відповідність правовстановлюючої документації на нерухомість з чинним законодавством України, що необхідно зробити, для того щоб документи на майно відповідали всім необхідним нормативно-правовим актам, а також, які можуть виникати ризики у власника, в разі якщо не привести в порядок документи на своє майно.
Крім цього, Юридично-інжинірингова експертиза, дозволяє власнику зрозуміти, що відбувається з технічною документацією на його майно, визначити відповідність її державним будівельним нормам, дозвільній, а також містобудівній документації.
Юридично-інжинірингова експертиза включає:
- аналіз вихідних даних щодо об'єкта нерухомості, вивчення наявних документів на предмет відповідності їх законодавству;
- аналіз і перевірка загальнодоступних та інших баз, реєстрів, архівів, кадастрів щодо певного об'єкта нерухомості на предмет наявності його в тих чи інших джерелах;
- формулювання правової позиції щодо проведення експертизи, визначення проблематики;
- надання Клієнту всіляких варіантів подальшої реалізації або розпорядження об'єктом, визначення оптимальних правових або інжинірингових варіантів виходу з проблемної ситуації, з вибором певного механізму, етапів або інших рекомендацій.
Юридично-інжинірингова експертиза оформляється для Клієнта у вигляді певного документа, який включає в себе текстову, інформативну, а також, в разі потреби, графічну частину.
Спираючись на дані відомості, Клієнт, самостійно, без додаткових витрат на послуги юристів, зможе доопрацювати наявну документальну проблематику щодо свого майна, а також в подальшому уникнути подібних ризиків.
Як ми працюємо
- Ви приходите в наш офіс з пакетом необхідних документів.
- Укладаєте з нашою компанією договір про надання послуг та оформляєте нотаріальну довіреність на предтавництво ваших інтересів в БТІ.
- Здійснюєте попередню оплату не менше як 70% вартості послуг.
- Ми повністю берем на себе оформленння всіх необхідних документів.
- По закінченню строку, Ви приходите до нас в офіс у зручний для Вас час та забираєте ваші документи.
Якщо Ви не маєте часу прийти до нас в офіс, ми приїдемо до вас.
У випадку, якщо Ви вже звернулись до БТІ і зробили замовлення самі, ми зможемо його прискорити та надати будь-яку допомогу щодо Вашого питання в БТІ.