Який орган приймає заяви про видачу державного акта на земельну ділянку?
Витяг із Державного земельного кадастру
Витяг із земельного кадастру – це один із основних документів, які необхідно надати нотаріусу для того, щоб оформити нотаріальний договір щодо земельної ділянки та внести дані до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно .
Витяг з земельного кадастру підтверджує присвоєння Вашій земельній ділянці кадастрового номеру, а також містить всі відомості про земельну ділянку, внесені до Поземельної книги.
Витяг із Державного земельного кадастру видається територіальним органом Державного агентства земельних ресурсів України.
Процедура видачі регулюється Законом України «Про Державний земельний кадастр», який передбачає надання Витягу із кадастру на засадах оплати державного мита та відповідно до поданої заяви встановленого зразка.
Для отримання Витягу з Державного земельного кадастру Вам необхідно надати:
1. Державний акт на земельну ділянку; або свідоцтво про право влосності на земельну ділянку чи договір купівлі продажу;
2. Копія паспорту і коду власника земельної ділянки;
3. Нотаріальне доручення від власника земельної ділянки.
Спеціалісти Компанії БТІ–Консалтинг в силу свого практичного досвіду вирішення земельних питань зможуть оформити для Вас Витяг з Державного земельного кадастру в оптимальний строк та з мінімальними витратами.
Цей документ необхідний для здійснення будь-яких операцій з земельною ділянкою.
Терміни і вартість
Місце знаходження земельної ділянки | Термін | Вартість |
---|---|---|
м. Київ | 3 дн. | договірна |
Київська обл. | 2-3 дн. | договірна |